PoštaOnline
  • PřihlásitRegistrovat
  • Domů
  • Aktuality
  • Služby
    • Dopis Online
    • Kontrola umístění adresy
    • Objednávka přetisku poukázek A,C
    • Hybridní pošta
    • Přehled zakázek
    • Sklad materiálu
  • Ke stažení
    • Dokumenty
    • Certifikáty
    • Hybridní pošta
    • Dopis Online
    • Poukázky
    • Software třetích stran
  • O nás
    • Naše služby
    • Tisk a obálkování
    • Fóliování
    • Ofsetový tisk
    • Reference
  • Kontakty
    • České Budějovice
    • Postservis Brno
    • Centrální tiskárna Praha
  • Můj účet

Jak používat přehled zakázek

Kliknutím na kód zakázky se Vám zobrazí detailní rozpis činností s touto zakázkou. Kód zakázky slouží k jednoznačné identifikaci zakázky v celém systému Hybridní pošty (HP) a je vygenerován při její registraci.

Kód má následující formát:  RRRRMMDDXXXX   kde

RRRR - rok v nezkrácené formě (např. 2000)
DD - měsíc včetně úvodní nuly (např. 02)
MM - den včetně úvodní nuly (např. 05)
XXXX - pořadové číslo zakázky v rámci dne

Zakázky založené dispečerem mají pořadové číslo v rozsahu 4001-8999. Zakázky s rozsahem 1-3999 byly založeny automatizovanými přenosy pomocí InterClienta. Zakázky s rozsahem 9001-9999 byly založeny automatizovanými přenosy pomocí HP Clienta. Při hledání zakázky je třeba si uvědomit, že zakázka mohla být založena v jiném měsíci, než ve kterém Vám byl doručen e-mail o založení zakázky. To je způsobeno tím, že na některých zakázkách pracujeme dříve (příprava tiskových skriptů, grafika, korektůry atd.) než se začnou fyzicky realizovat. Informační e-mail se odesílá až v okamžiku, kdy je zakázka připravena ke zpracování. Proto si v e-mailu zjistěte kód zakázky a z něho správný měsíc, ve kterém je zakázka evidována.

Vysvětlivky k použitým ikonám u služby Hybridní pošty
Zakázka je aktivní v systému a probíhá její zpracování.
Zakázka se momentálně tiskne.
Zakázka se současně tiskne a kompletuje
Probíhá kompletace zakázky a její balení.
Zpracování zakázky je momentálně pozastaveno (chybí materiál, podklady, data atd.).
Zakázka byla stornována.
Došlo k chybnému přenosu dat nebo založení zakázky. Tento stav může nastat pouze při automatizovaných přenosech.
Zakázka je připravena k fakturaci.
Zakázka je v archivu.
 
Vysvětlivky k použitým ikonám u služby DopisuOnline
Zakázka je aktivní v systému a probíhá její zpracování.
Zakázka byla stornována.
Zakázka čeká na zaplacení (jen u platby pomocí PremiumSMS).
Zakázka čeká na zpracování. V tomto stavu můžete zásilku stornovat. Zakázky zaplacené online nelze stornovat.

© 2018  Česká pošta

Mapa stránek

PostServis

Dopis online: 954 380 677

info@cpost.cz

Kontakty

PX-PS1